Tuesday, April 24, 2012

CALON PRU 13

Assalamualaikum,
Khas kepada Pemimpin Kita Perdana Menteri dan Ketua Menteri,

Saya sebagai pengundi di N.51 Kunak merangkap Ketua Cawangan UMNO Kg. Kunak Baru 2,Kunak.

Saya sedar apa yang saya lakukan ini adalah sekadar cadangan dan tidak sampai kemanapun, namun hasrat saya ingin melihat Daerah Kunak MEMBANGUN seperti daerah daerah lain di Malaysia ,maka terpanggillah  saya melontarkan idea idea demi Daerah Kunak khasnya dalam pemilihan KEPIMPINAN menjelangnya PRU KE 13 nanti.

Saya mencadangkan agar pemilihan KEPIMPINAN ( Calon Parlimen dan Adun ) di buat kajian sebaik mungkin agar Daerah Kunak lancar pembangunannya. Sekiranya calon calon yang diketengahkan tidak berwawasan hanya pandai bercakap,pandai berjanji, pandai merancang tetapi tidak melaksanakan, pitar berucap  tetapi pelaksanaan daripada ucapan tersebut tidak dilaksanakan maka pemimpin seperti ini HARUS DIKETIPIKAN  DARIPADA HARUS KEPIMPINAN HARI INI. yang rugi kami (saya)bah.

Tulisan saya ini tiada kaitan dengan kepimpinan hari ini.

Sekian.

No comments:

Post a Comment